Erişkin Ortodonti

Ortodontik cihazı bir yaşına getirme ihtiyacı ortaya çıktığında, bazı hastalar estetik nedenlerden dolayı bu çözümden kaçınmak isterler. Fakat neden estetik bir faktör için ağzınızın sağlığından vazgeçmelisiniz? Eğer normal diş teli taktırmak istemiyorsanız Lingual ortodonti tedavisi sizlerin en iyi seçimi olacaktır.

Görünmeyen Lingual ortodonti sayesinde güzel gülümsemelerinden asla ama ödün vermeden tedavi olabilir ve dişlerinize rahatça bakabilirsiniz. Klasik ortodontik cihaza göre kesinlikle fark edilmeyen dişlere yapıştırılmış küçük yıldızlar bulunur.  Lingual ortodonti ile nasıl bir tedavi şekli elde edersiniz hemen sizlere ondan bahsedelim lingual ortodonti tedavisi sayesinde iyi bir diş yapısı elde etmek için, damağın iç yüzeyine veya dil tarafına bir cihaz uygulanır. Lingual ortodonti aparatı geleneksel bir aparattan daha az hantaldır, çünkü kullanılan aparatlar diş yüzeyine uyumludur. Dilsel bir cihaza sahip bir hasta, normal boşluğuna devam ederken, kendi takdirine bağlı olarak, ağız boşluğunu etkileyen kusurları veya hastalıkları düzelterek gülüşünün sağlığını ve estetiğini iyileştirir. Lingual ortodonti, dil rahatsızlığını ve fonetik değişikliklerden kaçınır, nadiren meydana gelen küçük olaylardır ve sadece lingual cihazın uygulanmasından sonraki ilk birkaç saatle sınırlıdır.

Dilsel bir ortodontik tedavinin uygulanma süresi çözülecek davanın karmaşıklığına göre değişir; Aslında, her kür bireysel hasta için oluşturulan ve kişiselleştirilmiş bir tedavi planına dayanmaktadır. Ortalama olarak, tedavi süreleri, özütlenmemiş olgular için yaklaşık 12 ila 15 ay ve diş çekimi gerektiren olgular için 24 ay sürer. Sadece altı ön dişin hizalanması durumunda tedavi periyotları 4-6 aya kadar küçüktür. Lingual ortodonti bir ortodontik tedavinin sonunda, dişlerin dil yüzeyine uygulanan pasif bir tutucu kullanılarak, bir gece veya sabit dilli mobil cihaz aracılığıyla elde edilebilen “kısıtlama” olarak adlandırılan sonuçların bir bakım periyodu gereklidir.

Tabi sadece tedaviyi yaptırmak yeterli olmayacaktır. Öncelikle iyi bir doktor bulmanız gerekmektedir. Lingual ortodonti tedavisi alanında uzman doktorlar tarafından yapılması gereken bir tedavi sistemidir.  Sizlerde alanında uzman doktorlar tarafından hizmet alın.

Eğer iyi bir doktor tarafından tedavi edilmeseniz dişleriniz istemediğiniz problemlerle karşılabilirsiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın