Görünmez Cihaz Tedavisi

Dişleri yeniden hizalamanın yolu ortodontiktir, ancak birçok insan cihaza başvurmadan dişleri düzeltmenin mümkün olup olmadığını merak eder . Hayal edebileceğinizin aksine, bu her zaman terapi için harcanacak maliyetlerle ilgili bir soru değildir.

Parantezleri açık olan klasik sabit cihaz , özellikle de istenen sonuçları getirmeyen bir terapötik süreç geçirmişse, herkesin kabul etmeye istekli olmadığı bir dizi sıkıntı ve rahatsızlık getiriyor.

Lingual cihaz ek olmadan nasıl çalışır?

Lingual ortodonti, aktif tutuculara , kompozit reçine vasıtasıyla doğrudan dişlerin iç yüzeyine uygulanan ince örgülü çelik tellere dayanmaktadır . Sabitlenmeden önce tel, hastanın dişlerinin şekline ve konumuna göre şekillendirilir. Dental yer değiştirmeyi sağlamak için, modelleme bireysel ve çok hassas olmalıdır.

Görünmez cihaz nasıl uygulanır

Lingual cihazın ataşman olmadan yapışması ağrısızdır ve normal diş prosedürlerini takip eder. Ataşmanlı klasik cihazlar gibi dişlere ve diş etlerine zarar vermez.

İlk olarak jel, diş yüzeyini yapışmaya hazırlamak için kullanılır, daha sonra tutkal uygulanır ve tel, özel bir lambanın etkisi sayesinde sertleşen bir ışıkla sertleşen sıvı  ile sabitlenir .

Rahat ve görünmez , eksiz dilli cihaz günümüzde dolaşımdaki en ince cihazdır. Görünmez olmanın yanı sıra faydaları nelerdir? Ekleri olan cihazların aksine, dilin yaralanmasına neden olabilecek herhangi bir çıkıntı yoktur.

Lingual ortodontinin maliyeti nedir

Bir lingual ortodontik tedavinin maliyeti birden fazla faktörden etkilenir ve ön ziyaret olmadan kesin bir endikasyon vermek mümkün değildir. Tabii ki maloklüzyonun şiddeti, onu tedavi etmek için gereken zamanla birlikte çok etkilidir.

Örneğin, cihazın birkaç ay boyunca giyilmesi gereken durumlar ve yeniden hizalanmanın yıllar aldığı diğerleri , iki kemerden sadece birine uygulanması gereken durumlar ve her ikisine de uygulanması gereken durumlar, tıpkı bir kemerin tüm dişlerinin hareket ettirilmemesi gereken durumlar ve bunları hareket ettirmenin gerekli olduğu durumlar gibi.

Neden ataksız görünmez lingual tedaviler daha pahalıdır?

Bu çözümler, daha fazla manuel el becerisi ve zihinsel tasarıma ihtiyaç duyduklarından, ekleri olan dilli olanlardan daha yüksek bir maliyete sahiptir, bu da operatör tarafından yönetilmesi daha karmaşıktır. Bununla birlikte, operatörün bu daha büyük yönetim karmaşıklığı, hastaya çok daha rahat, ince ve anatomik bir terapi garanti eder, dilin tahrişini ve fonetik değişikliklerini önler.

Görünür olmayan lingual tedavileri düşünürsek, ataklı ve olmayanlar arasında bir ayrım yapılmalıdır. saldırıların varlığı saldırı ortodontik kemerlerin yerleştirilmesi sayesinde okunacaktır dişlerinin konumuna, bilgilere birçok bilgi sağlayan bir ikili aslında ise için çünkü yönetim kolaylaştırır.

İlk Yorumu Siz Yapın