Lingual Ortodonti İle Gelecek

Lingual ortodonti

Lingual ortodonti günümüzde oldukça popüler olan bir diş teli uygulama yöntemidir. Günümüzde yaygın olarak kullanılmaktadır. Diş bozuklukları tedavisinde kullanılır. Görünümü nedeniyle genellikle insanlarla sosyal günlük yaşantısını dışarıda geçiren insanlar tercih etmektedir. Fakat bu tel çeşidini herkes kullanabilmektedir. Uygulanma şekli basittir. Ortalama normal diş teli ile aynı süre kalmaktadır ağızda. Tedavi 1 ile 2,5 yıl sürmektedir.

Neden bu yöntemi tercih etmenize gelecek olursak normal diş tellerine ziyaden dışarıdan bakıldığında ağzınızda diş teli olup olmadığı belli olmaz. Sosyal yaşantınızı ve işinizi etkilemez. Uygulanan hastalarda alerjik ve herhangi bir reaksiyona yol açmaz. Sitemizde bulanan sosyal medya hesaplarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz. Sitemizin sol üst kısmında bulanan telefon numaralarından da bizlere ulaşabilir ve bilgi alabilirsiniz. Lingual tekniği rahatlığı ile ve dişinize uygulanan yöntem ile normal diş tellerine kıyasla daha iyi ve ve estetik bir görüntü verir. Günümüzde hem lingual teknik ile hem de şeffaf plak sistemi ile sağlıklı bir gülüşe kavuşmanız görünüm kaygılarınızdan bağımsız olarak mümkündür.

Lingual ortodonti gerek tedavi yöntemi ve gerek bunun yanında tedavi sürecinde yaşanan tüm pozitif yanlarıyla kişileri cezp ederek tedavi olma sonucu daha fazla artırmaktadır. Lingual ortodonti sayesinde geleneksel diş tellerinde yaşamış olduğunuz tüm sorunlar ortadan kalkmaktadır. Bunun nedeni nedir diye soracak olursanız eğer lingual ortodonti tedavi süreci şöyle işlemektedir.

Geleneksel diş tellerinde oluşan tüm problemleri ortadan kaldırmak amacıyla yapılan  en kritik işlem burası aslında dikkatli okumanızda fayda vardır. Lingual ortodonti tedavisinde tedavi sürecine başlamadan önce ilk olarak ağız ölçümleriniz alınmaktadır. Daha sonra ağız yapısında ki problemler belirlenmektedir. Doktorunuz sizinle bu problemi nasıl çözeceğine dair çeşitli fikir alışverişi yapmaktadır. Daha sonraki aşamada ise geleneksel diş tellerin de yaşadığınız ağrı problemlerini ortadan kaldırmak için.Sizin ağız yapınıza uygun diş teli ve braketler üretilmektedir. Bu üretimler kişiye özel olarak yapılmaktadır. Bu sayede artık geleneksel diş telinde yaşanan klasik problemleri burada yaşamayacaksınız. Eğer sizlerde lingual ortodonti tedavisi uygulamak istiyorsanız hemen bizimle iletişime geçin!

İlk Yorumu Siz Yapın