Lingual ortodonti fiyatları

‘Görünmez’ mekanizmaları olan devrim niteliğinde bir yöntem, özellikle yetişkinlerde ortodontik sorunları tedavi edebilir. Lingual ortodonti, dişlerin dil tarafına “diş tellerinin” yerleştirildiği tekniktir.
Bu yöntem, 1970’lerin başında Amerika’da icat edildi ve zaman içinde mükemmel hale geldi. Günümüzde bu teknik. Makinelerin montaj yöntemi, yurtdışındaki uzman laboratuvarlarla iş birliği gerektirdiğinden, ünlü Ortodonti ‘den farklıdır. Hemen hemen bütün ortodontik problemler bu teknikle tedavi edilebilir. Dilbilimsel ortodontinin önemli bir avantajı “görünmez” olmasıdır. Tekniğin dezavantajları, hastanın tedavi sırasında bilinçli ve çok işbirlikçi olması gerektiğidir. Aynı zamanda mükemmel ağız hijyeni sağlar. Son olarak, hastanın konuşma ve ağız hijyeni açısından yeni geçici ağız ortamına adapte olması bir veya iki hafta alır.

Lingual ortodonti tekniği, onu uygulayan az sayıda uzman ortodontist nedeniyle ülkemizde çok yaygın değildir. Bununla birlikte, bu tip ortodontik tedavi vakalarının sayısı günlük olarak artmaktadır.

Bu teknik, dişlerin iç yüzeyine özel ortodontik cihazlar uygulanmasını, yani dilin, bu yüzden “dilbilimsel” olarak adlandırılmasını içerir. Bu mekanizmalar, tedavi devam ettiği sürece ortaya çıkmadan sorunu onarır.

Neden bu ortodontik tedavi yöntemini seçmelisiniz?

• Görünmez yöntem
  • Konuşmayı değiştirmez
  • Sosyo-profesyonel hayatı etkilemez
  • Yemek yeme alışkanlıkları değişmezken asgari rahatsızlığa neden olur
  • Çürük ve diş eti iltihabı riskini azaltır

Lingual ortodonti, çok çeşitli ortodonti problemlerini çözebilir. Başarılı bir şekilde uygulanması büyük ölçüde olayların doğru seçimine bağlıdır. Bu, doktorun ayrıntılı bir klinik muayeneden sonra, hastanın bu teknikle tedavi için uygun bir durum olup olmadığına karar vermesi için hastanın fotoğraflarının ve radyografilerinin ayrıntılı bir tarihçesi ve muayenesi gerektiği anlamına gelir. Dil Ortodontisi, iyi ağız hijyeni konuşma ve sürdürmede kendine özgü zorluklar yaşamaktadır, ancak bu, hiçbir şekilde sınırlı bir kitleye yönelik bir tedavi seçeneği olduğu anlamına gelmemektedir.

Sizlerde Lingual ortodonti tedavisinden yararlanarak hem kişisel hayatınız da hem de sosyal hayatınız da daha farklı bir şekilde tedavi olarak mutlu olabilirsiniz. Lingual ortodonti tedavisinde doktorunuza dikkat etmeniz gerekmektedir. Sakın bunu gözden kaçırmayın!