Lingual ortodonti hakkında bilmek istediğiniz her şey

Lingual ortodonti  ile kalabalık problemlerinin, kıvrımların, diş aralıklarının ortodontik tedavisi, doğru ve tutarlı yakınsamanın oluşturulması, her zaman estetik diş hizalama ve çene kapatma seçiminde çözümdür. Kozmetik diş hekimliği sorunu ne kadar karmaşıksa, diğer diş uzmanlık alanlarından o kadar kaçar ve öncelikle ortodonti üzerine odaklanır. Çarpık dişlerin geniş bir gülümseme vererek düzleştirilmesi gerekir, aksi takdirde aynı etkiyi başka şekillerde vermek için keskinleştirilmesi veya yığınlanması gerekir.

Özellikle yetişkin terapilerine atıfta bulunan dilsel veya içsel veya görünmez ortodonti, tedavinin kendisi engel olmadan ‘çarpık’ dişlerin tam estetik restorasyonunu sağlar. Klasik Ortodonti gibi, mekanizmaların görünmezliği nedeniyle.

Lingual ortodonti Estetik Diş Restorasyonu ve ötesi isteyen yetişkinlerin tedavileri için yaratılmıştır. Bu, çiğneme sırasında fonksiyonel stabilitenin yanı sıra daha iyi ağız ve ağız hijyeni koşulları sağlar. Dilsel ortodontik tedavilerde mekanizmalar ağız içine, dilin türetildiği ve adlandırıldığı bölüme doğru yerleştirilir. Mekanizmalar tamamen görünmezdir, böylece tedavi sırasında ortaya çıkmalarının büyük dezavantajlarını ortadan kaldırır. Ortodontik tedavi sırasında günlük hayatımızın olumsuz değişmemesi çok önemlidir. Ek olarak, kişi dişlerini düzleştirmeyi izleme avantajına sahiptir, bu da ruh halini ve güvenini artırır.

Dilsel ortodonti, klasik ortodonti kadar etkilidir, dişlerin anatomisi nedeniyle mekanizmaların, dişlerin üzerinde hareketlerini daha işlevsel ve elbette daha hızlı yapan bir noktaya yerleştirilmesi avantajı vardır. Böylece sonuç daha az adımda elde edilir.

Mekanizmalar klasik Ortodonti mekanizmalarına benzer, ancak daha küçük ve daha karmaşıktırlar. Bu ağızya zor erişimlerine yardımcı olur. Ancak mekanizmaları bir ayna veya intraoral kamera yardımıyla çalıştırmak için gerekli olan doktor tarafından da özel eğitim gereklidir.

Lingual ortodonti dil estetiği diş hekimliği tedavileri dört ila on ay sürer ve her üç haftada bir ziyaret edilir. Tamamen ağrısızdırlar ve ilk ziyaretten bu yana dişlerde kademeli bir iyileşme vardır. Mekanizmaları ağız boyunca sadece çeneye veya sadece belirli dişlere yerleştirmek gerekli değildir. Bu, bir tedavi süresinin azalması ile birlikte, tedavi maliyetini de azaltır.

İlk Yorumu Siz Yapın