Lingual Ortodonti Tedavisi Ve İnsanlar

Bir zamanlar, normal diş teli vardı bir gülümseme düzeltmek için bir yol. Özellikle genç hastalar için etkili bir ortodontik tedaviler ve olmaya devam ediyorlardı. Ancak diş telleri birkaç dezavantaja sahiptir, en büyük görünüşte biri: diş telleri takarken, herkes onları giydiğini görebilir.

Bu, birkaç on yıl önce, net hizalayıcıların getirilmesiyle değişti. Dişleri adım adım hareket ettiren çıkarılabilir plastik tepsiler, hizalayıcılar bir dizi nedenden dolayı hızla popüler hale geldi. Belki de en büyük çekiciliği, neredeyse fark edilmez olmalarıdır.

Artık çarpık dişleri düzeltmek için üçüncü bir seçenek var: Lingual ortodonti diş telleri . Geleneksel versiyona benziyorlar, ancak büyük bir fark var: donanımın tamamı dişlerin arka tarafında.

İronik olarak, iki ortodontist ayrı bir okyanus fikrini geliştirdi ve farklı nedenlerle. Beverly Hills ortodontisti, görüntü bilinçli hastalarına hitap edecek görünmez bir diş taşıma yöntemi arıyordu. Japonya’daki diğeri, geleneksel diş teli ile yüz darbeleri nedeniyle yaralanma riski taşıyan daha güvenli bir alternatif olan dövüş sanatları hastalarını sunmak istedi.

Bu iki motivasyon, Lingual ortodonti desteklere iki büyük avantajı göstermektedir. Parantezler ve diğer donanım dişlerin arkasına (Lingualtarafında, bu nedenle “dil”) eklenmiştir ve  (“dudak tarafı” itme hareketinin aksine, çekerek diş çekme kuvveti uygularlar. ) Diş teli. Böylece görünmezler (hatta kullanıcı için bile) ve eğer bir kullanıcı ağzına künt bir kuvvet travması yaşarsa yanakların, dudakların ve diş etlerinin yumuşak dokularına zarar vermezler.

Ancak, dezavantajları vardır. Birincisi, genellikle geleneksel diş tellerinden% 15-35 daha pahalıdırlar. Ayrıca alışmaları biraz daha zor – konuşmayı etkileyebilir ve dilde rahatsızlığa neden olabilirler. Ancak çoğu hasta bir hafta içinde onlara alışır. Göreceli olarak yeni bir yaklaşım olarak, tüm ortodontistler henüz bir tedavi seçeneği olarak önermiyorlar.

Bu diş düzleştirme yaklaşımıyla ilgileniyorsanız, sizin için uygun olup olmadıklarını öğrenmek için ortodontistinizle konuşun. Ancak bu rotayı izlerseniz daha keyifli ve güvenli bir deneyim yaşayabilirsiniz.

Lingual ortodonti tedavisi alanında çok olan tedavi sistemlerinden bir tanesi olarak tarihe geçmiş bir tedavi sistemidir. Sizler lingual ortodonti tedaviden yararlanabilirsiniz.