Şeffaf Plak Nedir?

Vücut sağlığımız için diş sağlığımıza dikkat etmemiz gerekmektedir. Her hastalığın nedenleri arasında gösterilen dişler insan yapısının ön değerli bölgelerindendir. Dişlerimiz oluşmuş her hangi bir sorunda zaman kaybetmeden hekimimize gidip göstermemiz ve sonucunda gereğinin yapılmasını istememiz gerekmektedir. Diş sağlığımız sadece vücut sağlığımız için değil fizik olarak güzel görünmemiz için de çok önemlidir. Güzel bir gülüşe sahip olmak insana dış çevre ile olan iletişimlerde özgüven ve mutluluk vermektedir. Güzel diş yapılarına sahip olamamamızda en çok dişlerin çarpık ve ayrık duruşu gözükmektedir. Bu olaylar doğuştan geldiği gibi sonradan belli başlı olaylar çerçevesinde de başımıza gelmektedir.

Dişlerimizde oluşan çarpık ve ayrık yapı durumlarını düzeltmek ve tedavi olmak için genelde tel kullanılan tedaviler gösteriliyor idi. Fakat bu teller tedavi süresince bizlere rahatsızlık verdiğini söyleyebiliriz. Dışarıdan estetik bir görünüşü olmayışı ve bazı gıdaları yiyemeyişimiz bizleri rahatsız etmektedir. Günümüz yeni tedavilerinden şeffaf plak bu sorunu ortadan kaldırmaktadır.

Şeffaf plak tedavisi tel kullanmaya gerek kalmadan diş yapımızdaki çarpık ya da ayrık tutumları düzelterek daha estetik ve güzel bir diş yapısına ulaşmamızı sağlamakta olup dışarıdan görülmeyecek şekilde tasarlanması sayesinde bizlere hayatımızda hiçbir sıkıntı çıkartmadan kullanım kolaylığı sağlamaktadır. Literatürde telsiz tedavi olarak da lanse edilmektedir.

Şeffaf Plak Tedavisi Nasıl Yapılır?

Şeffaf plak tedavisi ile sıkıntı çekmeden sorunsuz bir diş tedavisi süreci geçiririz. Bu tedavi işleminde ilk önce diş ölçüleri alınmaktadır. Diş yapısında olan sorunlar doğrultusunda dişler hareket yönleri tespit edilir. Sonrasında ölçüsü alınan dişlere göre kişiye özel olacak şekilde şeffaf plaklar üretilir. Bu şeffaf plaklar sayesinde tel olmayan dişlerimiz 0,5 mm’e kadar çizilen yol haritasına göre hareket etmektedir.

Şeffaf Plak Tedavisi Ne Kadar Sürmektedir?

Her diş hastalığında olduğu gibi şeffaf plak tedavisinde de hastanın diş yapıları tedavi sürecine yön vermektedir. Hekiminizin diş yapınızı inceledikten sonra belli seans düzeni kurmaktadır. Her bir seans 14 gün sürecek bir zamanda olacaktır. Fakat kesin tedavi süreleri için hekiminiz ile görüşmeniz daha doğru olacaktır.

Daha detaylı bilgi almak ve sorularınızı sormak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın