Yaprak Diş

Yaprak Diş Nedir?

Karşımızdaki insanlarda ilk dikkat ettiğimiz özellik diştir. Dış sağlığı ve dışarıdan nasıl göründüğü her birey için önem teşkil etmektedir. Çünkü karşımızda aşırı sarı ya da lekelenmiş diş gördüğümüzde yüz ifademiz istemsizce farklı noktaya gider. Bu durumda olan bireyler ise birisi ile iletişim halinde iken genellikle kendisini gülmekten uzak tutar. Peki, nedir bu yaprak diş?

Dişin ön kısmına ince bir porselen tabaka yapıştırılan ve estetik açıdan göz alıcı duruma getirilen tedavi yöntemidir.

Neden Yaprak Diş ve Yaprak Dişin Yararlar Nedir?

Dişlerimizde oluşan renk değişimi, çatlak ve dolgu sırasında oluşan farklı renk biçimlerinin önüne geçip daha fazla göze hitap eden diş bir estetik türü olması sebebi ile tercih edilen bir tedavidir. Yaprak dişin yararları;

• Tedavi sırasında yapılan işlemlerde diş üzerinde diğer tedavi yöntemlerine göre daha az aşındırma yapılması,
  • Tedavi ile oluşan pürüzsüzlük ile dış kaynaklardan doğan (sigara, çay gibi) leke yapıcı özellikler minimum düzeye inmesi,
  • Belli durumlar göze alındığında her yaş grubuna hitap eden bir tedavi yöntemi olması,
  • Tedavi süresinin kısalığı,
  • Tedavi için gelen kişi dişinin renk tonunu belirleyebilmesidir.

Yaprak Dişin Zararları Nedir?

• Lamine dişin tabaka yapıştırılması ile oluşması nedeni ile sert yiyeceklerden uzak durulmalıdır.
  • Tedavi sonrası fazla olacak şekilde sıcak ve soğuk içeceklerden uzak durulmalıdır. Ilık içecekler tercih edilmelidir.
  • Uyku sırasında oluşan diş sıkma ve gıcırdatma ya da günlük hayatta bu hareketleri yapıyorsanız eğer artık yapmamanız gerektiği sizlere bildirilir. Sizlerde bu konu hakkında hekiminizi bildirmeniz gerekmektedir.

Yaprak Dişin Tedavi Süreci?

Yaprak Diş tedavisinin ilk seansı dişe takılacak tabaka için diş ölçüleri alınması ve bilgilendirmeler ile başlar. İkinci seansa gelindiğinde istenilen dişlerin kesimi yapılır. İlk seansa nazaran daha hassas bir ölçü materyali ile ölçü tekrarlanır. Bu işlem 1,5 ile 2 saat arasında değişmekte olup, hastaya sınırlı uyuşturma yapılarak diş altına aşındırma yapılır. Diş hazırlanma süresi beklenir ve hazırlanma işlemi bittikten sonra dişler için özel bir yapıştırıcı ile dişler yapıştırılır.

Yaprak Dişler Düşer mi? Ömrü Ne kadardır?

Çağımızın teknolojisi ile etki etme değeri daha fazla olan dişe özel yapıştırıcılar sayesinde düşme durumu yaşanmaz ve sağlıklı bir ağız bakımı ile yıllarca sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz. Dikkatli bir şekilde ağız sağlığına önem gösterirseniz ömür boyu size eşlik edecek dişlere sahip olabilirsiniz.

Yaprak Diş Fiyatları Nedir?

Lamine diş fiyatları her hekime göre değişiklik göstermektedir. Her diş için tane başı hesaplaması yapılır.

Daha detaylı bilgi almak ve sorularınızı sormak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.