Ortodonti Tedavisinde Gelinen Son Nokta

Gülümsemeni düzelt, özgüvenini arttır!

Nasıl göründüğünüz ve bu görüntü hakkında ne hissettiğiniz yaşam kalitenizde önemli bir rol oynar. Çapraşık dişler veya uygun ilişki içerisinde olmayan çeneler sebebiyle kendinizi cazibesiz hissetiğiniz zamanlarda; sıkılgan olabilir, konuşurken veya gülerken ağzınızı kapatabilir, gülmekten çekinebilir veya yüz görünümünüzü saklamaya çalışabilirsiniz.

En iyiyi elde etmek için asla çok geç değildir!

Dişleri ve çevre dokuları sağlıklı olan erişkinler için yaş sınırı olmadan ortodontik tedavi mümkündür. Günümüzde, bu tedavinin yaşam boyu sağlayacağı avantajlardan yararlanan yetişkin hastaların sayısı hızla artmaktadır. Bu insanlar hayatlarının geri kalanını, sağlıklı ve çekici bir gülümsemenin sağladığı özgüvenle geçirmeyi tercih eden kişilerdir.

Ortodontik problem asla ihmal edilmemelidir!

Aksi halde sorun daha da artar. Çapraşık dişleri temizlemek daha zordur. Özellikle zaman geçtikçe, erişkin hastalarda çapraşıklık nedeniyle diş çürükleri dişeti hastalıkları ve hatta diş kaybı bile meydana gelebilir

Bozuk kapanışlar aynı zamanda diş yüzeylerinin anormal aşınmasına, çiğneme bozuklukları ile destek kemik ve dişeti dokularında zarara yol açabilir, çene ekleminde sorunlara sebep olabilir.

Erişkin hastalarda ortodontik tedavinin amacı sadece dişlerdeki çapraşıklıkları düzeltmek değil aynı zamanda protez, implant uygulamaları gibi işlemler öncesinde dişlerin kapanışının uygun hale getirilmesidir.

Ortodontistiniz size braket çeşitlerini söyleyecek ve seçimi siz yapacaksınız!

Günümüz teknolojisinde ortodontik tedaviniz sırasında braketlerin hiçbir şekilde gözükmesini istemiyorsanız o halde tellerin dişlerin arka yüzeylerine uygulandığı Lingual Ortodontisizin için uygun seçim olacaktır!  Görünmez Diş Teli veya Görünmeyen Diş Teli olarak bilinen Görünmez Diş Telleri ile yaptıracağınız tedavi sayesinde hiçbir estetik kaygı yaşamadan dişlerinizdeki düzelmeleri adım adım izleyebileceksiniz.

Her yaşta harika bir duygu!

Braketleri düşündüğünüzde aklınıza ilk gelen gençler ve çocuklar olsa da bugün çok sayıda yetişkin rahatsız edici gülümsemeyi düzeltmek için ortodontik tedavi görüyor. Görünmez Diş Telleri ile diş sağlığınızı düzeltebilir, yüz görünümünüzü daha iyiye götürebilir ve özgüveninizi arttırabilirsiniz. Lingual Tedavi de çoğu kez hastalar daha tedavi tamamlanmadan önce bile kendilerini daha özgüvenli hissederler. Dişlerinizdeki düzelmeyi, gülümsemenizin daha iyi göründüğünü fark ettikçe kendinizi daha iyi hissedecek, çekici bir gülümseme ile meslek hayatınıza ve kişisel ilişkinize daha güvenle bakabileceksiniz.

Lingual Tedavi maliyeti her zamankinden daha uygun, tedavi süreleri düşündüğünüz kadar uzun değil!

Lingual Ortodonti nin süresi, problemin ciddiyeti ve karmaşıklığı ile ilgili olarak değişmekle birlikte; tedaviler kullanılan yeni teknikler ve gelişen teknoloji sayesinde eskiye oranla çok daha kısa sürede bitmektedir. Tabi ki buradaki en önemli faktör tedaviyi yapacak olan ortodontistin Lingual Teknik ile gerekli eğitimi almış olmasıdır.

Görünmez Diş Teli fiyatları yaklaşık olarak burun estetiği ameliyatı ile aynıdır. Yapılan bir araştırmada Türk kadınının kuaför masrafının neredeyse aynı uzunluktaki bir Lingual Tedavi ye yakın olduğunu göstermiştir!

Bu tedavi sayesinde kazanacağınız sağlıklı ve mutlu gülümsemenin hayat boyu sağlayacağı avantajları göz önünde bulundurduğunuzda harcadığınız paranın karşılığını gerçekten aldığınızı göreceksiniz.