Çapraşık dişlerin tedavisinde yürütülen uygulamalar yıllar içinde büyük değişiklikler göstermiş ve ortodonti alanında teknolojin de yardımıyla meydana gelen değişiklikler zaman içinde hastalara daha estetik ve kullanışlı imkânlar sunmaya başlamıştır.

Ortodonti alanında hastaların ihtiyaçları doğrultusunda, başkaları tarafından fark edilmeyecek şekilde tasarlanmış tedavi yöntemlerinin başında Lingual Ortodonti gelmektedir. Lingual Tedavi yönteminde teller, dişlerin ön yüzüne değil de dilden tarafa olan arka yüzüne takılarak hastalar açısında estetik kaygılardan uzak bir tedavi süreci yaşanmaktadır.

Hepimiz biliyoruz ki yüz estetiğinin önemli bir parçası olan güzel bir gülümseme olmadığı an, kişi sağlığından sosyal yaşantısına kadar her yönden olumsuz etkilenebilmektedir. Lingual Ortodonti ile günümüzde herhangi bir estetik kaygı taşımadan ortodontik tedavinizi sürdürmeniz artık çok kolay!

Lingual Teknik sadece diş çapraşıklıklarının giderildiği bir yöntem değildir. Sadece Lingual Ortodonti hizmetinin verildiği kliniğimizde yapılan tedavilerde hastalarımızın yaşı, yüz yapısı, profili ve gülme hattı dikkate alınarak kişiye özel üretilen tel ve braketler kullanılmaktadır. Böylece, hastalarımızın yaşayabileceği sıkıntılar ve tedavi süresi azaltılarak hem tedaviye uyum kolaylığı, hem de günlük yaşantıda estetik konforun devamı sağlanmaktadır.

Günümüzde birçok tanınmış kişi tarafından da tercih edilen Lingual Tedavi sayesinde hastalarımız bir taraftan dişlerindeki düzelmeleri izlerken diğer yandan özgürce gülümseyebilmektedir. Lingual Ortodonti günümüzde erişkin hastalarda çapraşık dişlerin düzeltilmesinde estetik kaygıları tamamen ortadan kaldırarak ortodonti tedavisini başka bir noktaya taşımıştır.

Lingual Ortodonti nin Avantajları Nelerdir?

• Görünmemesi ve sosyal hayatı olumlu etkilemesi

• Tekniğin kendi içinde bile estetiğin sağlanması-örneğin çekimli vakaların tedavisinde çekim boşluklarının tedavi sırasında kamuflajı

• Söküm öncesinde tüm detayların hasta tarafından görülebilmesi

• Diş yüzeylerinde daha az deminerilizasyon alanları ve çürük meydana getirmesi