Dişler, sağlığımız açısından önemli olduğu kadar sosyal hayatımızda estetik görüntümüz bakımından da dikkate alınan faktörlerin başında gelir. Sağlıklı ve estetik dişler, güzel ve çekici bir gülümseme sağladığı gibi, sosyal yaşantımızda da gerek öz güvenimiz gerek konforumuz açısından kendimizi rahat hissetmemizi sağlar. Konuştuğumuz ya da gülümsediğimiz an kendini ele verir! Bu nedenle sağlıklı ve estetik dişler her insanın vazgeçilmezi olmalıdır.

Günümüzde çapraşık dişlerin tedavisinde meydana gelen teknolojik gelişmeler, hastalar için, başkaları tarafından fark edilmeyecek şekilde tasarlanmış tedavi yöntemlerinin geliştirilmesine yol açmıştır. Lingual Ortodonti diğer biline adıyla Görünmez Diş Teli veya Görünmeyen Diş Teli bu yöntemlerin başında geliyor

Lingual Tedavi de çapraşık dişlere sadece ortodontik tedavi uygulamaz, yapılan bu işlem en estetik şekilde gerçekleştirilir. Lingual Ortodonti de aygıtların estetik olma özellikleri sadece dişlerin arka yüzeylerine yapışması ve görünmemesinden kaynaklanmaz aynı zamanda tedavinin her aşamasında da tellerin görüntüsünden kaynaklanabilecek herhangi bir görüntü kirliliğinin olmamasına azami özen gösterilir. Örnek vermek gerekirse çekim yapılarak tedavi edilen hastalarda çekim boşlukları öncelikle suni bir diş ile kapatılarak tedavi sırasında boşluklardan kaynaklanabilecek estetik rahatsızlık ortadan kaldırılır sonrasında bu suni dişler tedavi sırasında boşluklar kapatılırken kademeli olarak kapatılır.

Estetiğin her alanda ön plana çıktığı günümüzde ağız bölgesi ve dişler yüz estetiğinde önemli bir yer teşkil etmektedir. Gülüşü ve dişleri ile ilgili kendisini rahat hissetmeyen kişilerin sağlığından sosyal yaşantısına kadar her yönden olumsuz etkilenebileceğini söylemek mümkün olacaktır.

Görünmez Diş Teli veya Görünmeyen Diş Teli olarak bilinen Lingual Ortodonti sayesinde hastalarımız tedavilerini estetik kaygılardan uzak, sosyal yaşantılarını özgürce gülümseyerek sürdürebiliyor.

Ortodontik tedavinin de artık estetik bir biçimde gerçekleşebildiği günümüzde bu tedavi sayesinde dış görünüşünüzden ödün vermeden ve sosyal yaşantınız zarar görmeden hem sağlıklı ve bakımlı dişlere hem de güzel bir gülümsemeye sahip olabilirsiniz.